Bobita Gen2 SSC Baby Carrier: Kami Jatuh Cinta~

[Kami jatuh cinta]
Kenapa kami jatuh cinta dengan SSC Bobita?
✔Bila pakai, selesa sangat. Tak terasa macam tengah dukung anak. Terasa ringan!!!
✔Macam ada ubat tidur. Sleepy dust kata orang puteh. Masuk je dalam tu, anak senang tidur.
✔Pakai berjam-jam pun takde masalah sebab rekaannya ergonomik. Sesuai dengan postur tulang bayi dan kita yang menggendong. Tak sakit badan.
✔Bila tengok secara dekat, jahitan dan material yang digunakan memang berkualiti. Jadi nak pakai pun rasa yakin dan selamat.
✔Anak kami tak suka duduk dalam stroller. Bila dalam carrier dia happy. Tak meragam.
✔Kami banyak travel. Pakai carrier ni senang banyak. Jimat space. Ringan. Praktikal.
✔Satu carrier pakai dari baby sampai toddler. Sebab ada toddler extender. Anak dah tinggi pun boleh pakai carrier yang sama. Tak perlu cari carrier saiz toddler pula.
✔Bobita SSC ni pun tak mahal sangat. Sesuai dengan bajet tapi carriernya terbaik!!!
Alhamdulillah kami dipertemukan dengan Bobita SSC ni dan kami berpeluang memperkenalkannya kepada ramai ibu ayah yang lain.
Nota:
Gambar ini adalah kenangan pertama kami bersiar-siar dengan Bobita SSC lebih setahun yang lalu. Ketika ini kami ke Bukit Tinggi, Pahang. Wafiy tidur lena waktu pertama kali masuk dalam carrier ni. Kini Wafiy dah berumur 2tahun++ dan kami masih menggunakannya hampir setiap hari. Kami juga dah merantau jauh dan merata tempat dengan Bobita SSC kesayangan kami ini. Alhamdulillah.
Ada yang nak tanya sesuatu?
WhatsApp ? 0102314714
Atau layari
Nak beli barang baby? Layari www.markassikecil.com.my untuk pelbagai keperluan dan barangan berkaitan bayi dan anak kecil.
Share

You Might Also Like

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *